fredag, februari 20, 2009

Top 44 - The playlist

För er som har Spotify, klicka på länken nedan för att ladda hem min spellista bestående av var sitt utvalt guldkorn från respektive skiva från hip-hophistoriens 44 bästa album:

Bragdbloggen Top 44

Pga begränsningar i Spotifys katalog så saknas vissa låtar som jag egentligen hade velat välja, i vissa fall finns artisten men inte rätt album, då har låtvalet begränsats eftersom jag fått ta en låt från det förlorade albumet från en annan källa (ex en greatest hits) medan andra artister som t ex Jeru the damaja inte ens existerar på Spotify. Helt enkelt är det en lista som i grund och botten bygger på Top 44, från plats 1 till 44, men i vissa fall har jag fått lov att bli kreativ. Det här är så nära det kommer på Spotify helt enkelt. Men jag tror att den ska komma till användning trots allt.

Håll till godo!

Inga kommentarer: