onsdag, februari 25, 2009

Omröstning Top 10

Som utlovat har jag lagt upp en liten poll på Top 44. Se högerfältet av bloggen.

Tanken är att kompilera en best of top 10 genom att se vilka som får flest omnämnanden. Fyll i 10 album från listan som du tycker platsar på din Top 10 Hip-hop albums of all time. Anser du bara att 3 album platsar på Top 10 (av mina utvalda 44) fyll då bara i 3. När pollen är klar kan ni rösta i en ny poll på historiens #1 hip-hopalbum genom att take your pick av de som av er anses vara Top 10...

Pollen löser ju dock inte problematiken med att kunna rösta på album som inte var med på min Top 44. Men det här var den bästa pollen Blogger kunde låta mig göra rent tekniskt. Tips eller förslag på hur man gör en bättre poll, let me know. En tanke är ju förstås att endast lägga in en färdig lista här i kommentarsfältet. Huvudsaken är att vi kan kora en slutgiltig etta och en genomsnittlig Top 10.

Vill åtminstone ha in 5 färdiga röster, så kom igen nu. Fräz!

3 kommentarer:

Anonym sa...

en skånsk newschool röst än så länge! Skulle bara säga att jag faktiskt hade med Makeveli också men den kom inte in!

Anonym sa...

Jag tar tillbaka det. Det var nog inte min röst jag såg. Där var iaf fler som inte stämde. Könstigt

Johnny Bragd sa...

Good stuff Michelin.

Keep em coming...