onsdag, oktober 12, 2005

Rappers' wifeys Pt.1

Jag tänker mig någon typ av följetong för Bragdbloggen, med flera olika teman. Så här kommer en slags följetong: rappers wifeys. Vi vet ju alla hur de stereotypa video-brudarna som flankerar dagens rappare ser ut. Ni vet vilka jag pratar om, de som som gladeligen får Cristal sprutat på sig i mini-bikinis. Så jag tänkte ta reda på hur rapparnas fruar ser ut, ser de ut som tjejerna i deras musikvideor? Jag vet redan svaret på frågan, efter att ha gjort lite research i ämnet. Alla har helt enkelt inte haft lika tur som Jay-z, som ju bytt upp sig avsevärt och dejtar Beyoncé. Men jag drar ut lite på spänningen och postar dem en i taget. Dock vill jag poängtera att följetongen absolut inte är illa ment, rapparnas fruar har säkerligen jätteunderbara personligheter (?!).
Först ut, DMX:


Vill inte state the obvious, men COT DAMN!!! Lite annorlunda än rapparnas vanliga video hoes, om man säger så... hon ser ut som Tyrone Biggums (crackhead-karaktären i Dave Chappelle Show) - men hon och DMX delar därför troligtvis flera intressen och det är ju det som räknas eller hur?

Stay tuned för flera rappers wifeys.

Ps. Sorry Lord Clefairy att jag 'bita' din signatur. Men den är bara för bra, plus att den ser bra ut under Wally.

2 kommentarer:

Frankie sa...

Nu läser allt folk den... HipHop är alltid intressant...

Johnny Bragd sa...

Oj oj, det var som fan, va kul! Då får jag se till att leverera också... lovar att det kommer flera sköna rap-fruar, och det blir bara värre det kan jag lova...