tisdag, april 14, 2009

Eminem's new face

Helt seriöst, har Eminem opererat sig under åren?

Visst man åldras ju och allt det där, men har inte Em fått den där galna botox-kärring-looken?

Now

Then


Jag förväntar mig att 99,9% av hela Hollywood & co ska lägga sig under kniven förr eller senare. Men sen finns det dem vars star power borde bygga på annat än utseende, kändisar vars anseende tar en större smäll om/när fåfänga och shallow insecurities visar sitt (bokstavligen) fula tryne. Eminem räknar jag till den skaran, och därför hoppas jag verkligen att det är XXL som har retuschat Em like crazy och/eller att jag överdriver. Men tyvärr känns det inte så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nää asså Hiphop "under the knife" är ingen Hiphop! Iofs så har jag aldrig betraktat Em som Hiphop, mer som något roligt att titta på. Typ som Låt Kameran Gå, tråkig komedi hela vägen, Jack!

Ps: Du får göra ditt GOAT inlägg snart asså! Fan....