tisdag, oktober 06, 2009

Lookin at every ass, cheated on every test

Är detta ens ett veritabelt albumintro? Jag vet inte om det kan räknas som det per se. Men jag slänger in det ändå. Jag tycker Kanye kan behöva en klapp på axeln i tider som dessa och låten är onekligen grym.



Tills stormen bedarrat får väl Kanye trösta sig i armarna (eller annan valfri kroppsdel) på Amber Rose.

Hade f.ö. en debatt med brushan om Amber Rose ursprung. Brushan hävdade att girlfriend var en whitey with a spray tan and some implants. Det chockade mig, för i min begreppsvärld hade varken Amber huden, ansiktsdragen och framförallt inte the ass of your regular stureplansanorektiker. Men jag var inte sen att tvivla, tanken var intriguing. Anywhoo, jag insta-wikipediade henne på da iphone och hon är tydligen half Italian-American & half Cap Verdean (what's the right word?). Cap Verde har tydligen en population made up of several demographics (övervägande mixed portugisisk och afrikansk, helt svart, helt vit och everything in between) så juryn är fortfarande ute på om Kanye got that jungle fever och om Amber indeed är en vit brud med ett klippkort på solariet.

If u know, let me know, så att jag och brushan kan settle it once and for all.

Det här var den minst provokativa bilden på Amber Rose som jag kunde hitta.


Btw vad hände med Kanyes line från Never let me down "So I promise to Mr. Rainey, I'm gonna marry your daughter"? Känns väldigt långt borta idag. Men hey, vem är jag att döma? Cocaine is a helluva drug.

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Cocain is a helluva drug" Doog av skratt när jag läste det, och ännu mera när jag klickade och Rick James dök upp! FAN VAD JAG SKANAR CHAPPELLE!!

Angående Amber Rose-debatten så måste jag säga att hon är mer av en ebony än ivory, you dig?

Johnny Bragd sa...

Haha ja gamla Dave Chappelle var osannolikt bra.

Amber Rose debatten är rolig. Half Italian-American är ju mer ivory än ebony iaf...

Googla Amber Rose black or white och man hittar massa som tar upp frågan.

Bland annat här:

http://wandaphullworld.com/2009/09/14/wait-amber-rose-is-white/

Och här:

http://entertainmentrundown.com/8218/is-amber-rose-kanye-wests-new-girlfriend/comment-page-1/

Shiiit, jag har verkligen för många wasted hours in a day :)

Elias sa...

Jag säger det igen... med det håret så finns det inte mycket svart blod i henne. Om hon inte va från Indien det vill säga.

She white as fuck! Dina länkar, främst den översta, gör det ju ännu mer solklart.

Johnny Bragd sa...

Yup. The verdict is in.

Half italian. Half confused. :)

Summa summarum, girlfriend är en whitey with some spray tan and some implants.