måndag, augusti 27, 2007

The crossroads för Bragdbloggen

Har kommit till något av ett vägskäl för Bragdbloggen. Sedan Bragd klippte sig och skaffade sig ett jobb har ju bloggen uppdaterats lika sällan som Dr Dre släpper skivor... och ja, det är ju typ 2 år sen Bragden började jobba.... det får en ju att tänka lite på varför man ens skriver blogg. Merparten av de som bloggar är ju bara kändiskåta och mer eller mindre tragiska idioter med "See me, love me, want me"-ambitioner och total avsaknad av talang för skrivandet. Mina motiv var väl till en början inte helt i motsats till dessa, fast med den skillnaden att jag skriver under alias-form, aldrig skulle vilja bli känd samt att jag började skriva pga min arbetssituation och helt enkelt inte hade något bättre för mig.

Så jag har nu rannsakat mina motiv för att även fortsatt (sporadiskt) skriva inlägg i bloggen. Och det har ju helt klart inte med antalet läsare att göra :) ... vad jag har märkt att det är en ganska skön dagbok för att titta tillbaka på vad man tänkte och tyckte för ett tag sen. Så jag skriver nog vidare ett tag till. Kanske ska jag hitta tillbaka till lite av elakheten från förr, kom igen nu Johnny, frääääääääs!!!

Inga kommentarer: