torsdag, november 10, 2005

Tara Reid's awful plastic surgery

För er som eventuellt tycker att Tara Reid är het (hur det nu skulle vara möjligt...?) ta och klicka här. Men jag varnar er: ENTER AT OWN RISK! Förbered er på något av det värsta ni har sett, alla kategorier. Men innan ni klickar er vidare, först en påminnelse om hur Tara Reid ser ut när hon är påklädd och nykter:



Jag kan i sammanhanget berätta att en kompis (låt oss på bloggen kalla honom för "The Don") som i vanliga fall håller sig "kall och monoton" (och som också diggar Tara Reid skarpt bör tilläggas, eller rättare sagt diggade...) fick ett okarakteristisk känsloutspel över en MSN-session mitt i natten, efter att jag hade skickat över den här länken som fick hela hans världsbild att rasa. Det var ett klassiskt ögonblick helt enkelt! You had to be there...

När ni väl klickat er in på sidan, klicka då även på fler bilder med Tara Reid, för att få en heltäckande bild. Jag kan också varmt rekommendera att browsa igenom resten av sidan, som heter AwfulPlasticSurgery.com, den är grym! Där finns så gott som alla Hollywood-profilers snedsteg under kniven.

Inga kommentarer: