lördag, januari 16, 2010

The tonight show wars

Ärligt talat kollar jag inte på någon talkshow så som TV-tittare kunde jag inte bry mig mindre om utgången av the Conan vs Jay wars. Men som mediekulturintresserad bryr jag mig i högsta grad eftersom det resulterar i försklassig pajkastning i media, det finns något poetiskt tragikomiskt med medelålders män och deras sargade egon. Ja, låt oss alla sitta och tycka synd om dessa herrar som tjänar miljontals med pengar för att de kan läsa cue cards och hålla 10-minuters intervjuer med the flavors of the month.

Det här klippet är det bästa i hela den här soppan. När Jimmy Kimmel fullständigt slaktar Jay Leno på Lenos egen show. Kimmel, som uppenbarligen 100% tar Conans parti, verkar som att han har mörkat sina intentioner varför han ställt upp på programmet, och håller Leno gisslan i hela inslaget.









1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är helt klart på Conans sida. Jag har aldrig tyckt om Leno! Han så äckligt självisk! Du vet väl att han blåste Letterman på The Tonight Show? Letterman är däremot KUNG! Han har helt annan humor än Leno, bättre pikar, förolämpningar och är definitivt smartare. En bättre personlighet helt enkelt! FUCK LENO!!!