söndag, mars 29, 2009

Who's The G.O.A.T.? - Omröstning

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tycker du själv och varför?

Johnny Bragd sa...

Shiiit. Det är för långt svar för en kommentar, får bli ett inlägg. Soon.

Anonym sa...

Fett, ska bli intressant!

Elias sa...

Handen som pekar höger är väl lite av en giveaway Abdullahi!

Johnny Bragd sa...

Handen som pekar till höger pekar på omröstningen...

Elias sa...

hehehe... missade jag helt :)

Elias sa...

Att Biggie bara släppte två skivor gör det hela lite tricky. Jag lägger ju min röst på Pac. Men han har ju å andra sidan gjort så sjukt mycket fler låtar och därför fler som jag gillar. Biggie har ju iofs nästan bara gjort bra låtar (Pac har ju ändå en hel del kassa) men man vet ju inte om det är för att han var mer jämn, hade högre krav eller va det beror på... bla bla bla

Johnny Bragd sa...

Jag har ju gett en utfästelse om ett inlägg i frågan, så därför ska jag inte give away vem jag tycker är #1 men det jag kan säga är att det är fan inte lätt, så nära fifty-fifty man kan komma - och oavsett vem jag väljer så kommer jag säkert ångra mig i framtiden för att sen ångra mig tillbaka igen. Så har i alla fall de senaste 12 åren sett ut. Men nu är det dags för mig att steppa upp och ha en åsikt, fortsättning följer.