måndag, mars 02, 2009

Myrornas krig


Varför är det absolut ingenting bra på TV längre? Är vi inte mitt inne i en vintersäsong = den viktigaste TV-säsongen på året? Alla mina favoritserier verkar ligga nere; FNL, The Office, Prison Break, Gossip Girl och Entourage. Och jag pratar givetvis inte om svenska TV-tablån, jag pratar om Torrentscan och EZTV.

Tills dess får jag enjoy repriser. T ex min favoritscen från The Office Säsong 5, Ethics-avsnittet där Dwight anklagar alla för att vara tidstjuvar (stjäla tid från arbetsgivaren genom att spendera arbetstid till annat än att jobba) och i gengäld blir klockad av Jim för varenda sekund han spenderar med annat än att arbeta. 8 timmar av oavbrutet arbete visar sig vara svårt...

1 kommentar:

Anonym sa...

The Office är iaf tillbaka nu på fredag, Gossip Girl om två veckor, and Prison Break apparently returns April 17th. Angående de två sista är det väl ännu oklart om FNL alls kommer tillbaka (in the meantime får väl jag se alla avsnitt av den), and as for Entourage har jag läst att den kommer tillbaka till sommaren... But I agree, these breaks really suck =/