måndag, augusti 23, 2010

Love is a 4 letter word like fuck & shit, so love you can suck my dick

Bragdbloggen sover, I know, men jag bryter tystnaden för att berätta om my new favorite rapper. Sällan har jag varit så excited. Grymmaste flow jag har hört på evigheter och innehållet i texterna är on point. Äntligen en rappare som INTE har några dyra klockor och smycken, flankerande video hoes och texter som 0.00001% av befolkningen kan relatera till. Freddie Gibbs är arg och Johnny Bragd är glad för det.

How we do


G.I. Pride



Flamboyant freestyle



A world so cold




From Tha G



Samtliga låtar är från The Miseducation of Freddie Gibbs och finns att tanka här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mitt namn är Dr AZIBA, växtbaserade produkter är 100% garanti för Penisförstoring tillväxt och tjocklek du kan kontakta mig via e-post Priestazibasolutioncenter@gmail.com För bästa naturliga manliga förbättringsprodukt med 100% garanterade resultat. Jag förbereder topp örtförsäljningsprodukter för manlig förbättring med örtformel och inga biverkningar Och även för andra sjukdomar eller virus som HPV, HSV, HERPES, HEPATITIS, DIABETES, Cancer och mycket mer, kontakta mig via e-post: Priestazibasolutioncenter@gmail.com och WhatsApp +2348100368288 Eller webbplats https://naturalherbsmedicine.webs.com/