fredag, april 23, 2010

The King Rat

Fredag. Tändning. Dags att koppla av och enjoy yourself.

The Jamie Kennedy Experiment var ett väldigt underskattad prank program måste jag säga. Utklassade Punk'd till exempel. Vem kan glömma "B-Rad"? När han snurrade upp DJ Quik på läktaren med sina raps om nickle plated uzis vek jag mig av skratt. Men den hittade jag inte på the internetz så det fick bli lite andra godbitar med Brad Gluckman:





Men den roligaste skiten var nog ändå den om the king rat:



OBS! Notera att Oscar from the Office är med på ett hörn. Alltid rörande att se struggling actors do they thing in the early days.

När jag ändå är igång, ni får inte missa "nervous guy", sinnesrolig:



Till sist, den kanske roligaste skiten av alla var en fake game show som hette Quick Cash, men den finns inte uppe i sin helhet på YouTube. Endast ett kort klipp ligger uppe, en av deltagarna är Hiro Nakamura från Heroes (apropå struggling actors' early days).

Inga kommentarer: