fredag, januari 13, 2006

Go New York, Go New York, Go!


5 RAKA VINSTER!!!!!

.
Tro det eller ej men mitt kära New York Knicks har 5 raka vinster och är obesegrade år 2006. Mitt falnade sportintresse har därför fått en rejäl nytändning – och min Knicks-kärlek har nått sin högsta peak sen 1999, då det minnesvärda laget med LJ, Spree, Childs, Houston, Camby och (en skadad) Ewing gick till final.
.
För sex omgångar sedan så var Knicks ligans sämsta lag, nu har de chansen att gå till playoffs… Med 3 av ligans bästa rookies; Channing Frye, Nate Robinson och David Lee finns det enorm potential; Stjärnan Stephon Marbury har fortfarande 5 år av toppbasket i sig och han börjar först nu börja växa in i rollen som ledare; Lägg därtill starka role players som Jamal Crawford och Quentin Richardson samt en center av rang, Eddy Curry, och vi har ett lag som redan är bra, men som framöver kan bli hur bra som helst.
.
Jag förutspår att Knicks tar hem allting inom 3 år.

1 kommentar:

Johnny Bragd sa...

Bra predictions :)

Det sista om att vinna allt inom 3 år är inte helt omöjligt, men inte troligt.

I övrigt vill jag bara gråta... vilken usel säsong.